Review: PokerStars.be

PokerstarsPokerStars.be is een grote aanbieder van online poker, met een A+ licentie in België. Dit betekent dat men het recht heeft om de spellen aan te bieden en je er terecht kunt om een potje poker te spelen. Je verzamelt er Strategy Points, om op die manier uiteindelijk interessante bonussen te verzamelen. Houd er rekening mee dat het VIP-systeem tot de favorieten van een grote groep online pokerspelers behoort. Het is wat dat betreft interessant om het in ieder geval een keer uit te proberen, op PokerStars.be.

De grootste pokersite ter wereld

PokerStars.be is de grootste pokersite ter wereld, die men natuurlijk niet zomaar is geworden. De site werd in 2000 opgericht en gaat daardoor al even mee in de online wereld. Men heeft een schat aan ervaring, er spelen veel goede spelers en je hebt er de mogelijkheid om deel te nemen aan prachtige toernooien. Op welk moment van de dag je er ook aan tafel gaat zitten, je hebt altijd de mogelijkheid om het op te nemen tegen duizenden anderen. Bovendien kun je kiezen uit een groot aantal limieten en spelvarianten, waardoor je bij PokerStars.be zelf bepaalt op welke manier je wenst te gaan spelen.

Veilige software

Uiteraard zit de software van PokerStars.be op een veilige manier in elkaar. Bovendien kun je op een heel eenvoudige manier gaan spelen, aangezien men goed duidelijk maakt wat je dient te doen om een inzet te plaatsen. De software werkt op een snelle manier en zit gebruiksvriendelijk in elkaar, waardoor je bij PokerStars.be ook als beginnende speler op een uitstekende manier aan de slag kunt. Heb je juist al meer ervaring? Zoek dan de tafels op waar men met de hogere limieten speelt. Op die manier kom je vanzelf een keer de professionals tegen, zodat je het tegen hen op kunt nemen!

Support en freerolls

Uiteraard verzorgt PokerStars.be een uitstekende support, zodat je er nooit alleen voor komt te staan. Deze is bovendien in het Nederlands beschikbaar, waardoor het niet nodig is om de Engelse taal machtig te zijn. In plaats daarvan kun je precies uitleggen wat er aan de hand is. Zodra je een eerste storting doet mag je al direct deelnemen aan een freeroll tot €400, waardoor je de kans maakt een mooi bedrag in de wacht te slepen. Vervolgens kun je bij PokerStars.be aan de verschillende tafels voor beginners gaan spelen, zodat je het niet meteen op hoeft te nemen tegen de meest ervaren spelers.?